REGULAMIN SKLEPU

WARUNKI OGÓLNE

  1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.damich.pl, prowadzony jest przez firmę PPHU „DAMICH” S.C. Koziegłówki ul. Lipowa 84 42-350 Koziegłowy NIP: 577-198-11-80
  2. Przed dokonaniem zakupu każdy Klient powinien zapoznać się z regulaminem korzystania ze sklepu internetowego.
  3. Sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.damich.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym, podane są w złotówkach i zawierają VAT (są cenami brutto).
  5. Fotografie są rzeczywistym odzwierciedleniem produkowanych przez naszą firmę choinek.
  6. Oferta proponowana przez sklep jest zależna od stanu magazynowego firmy.
  7. Zawartość witryny internetowej sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  8. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienie można składać bezpośrednio przez sklep lub telefonicznie, pod numerem telefonu 516-033-217
  2. Każde zamówienie musi być potwierdzone przez Klienta po otrzymaniu maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji.
  3. Zamówienia realizowane są na bieżąco zgodnie z aktualnym stanem magazynowym.
  4. Wysyłka jest realizowana do 2 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym Klient jest indywidualnie informowany.
  5. Termin realizacji zamówienia to czas między potwierdzeniem złożonego zamówienia oraz zaksięgowaniem wpłaty na koncie (przy wyborze formy płatności przelewem), a przekazaniem towaru firmie przewozowej.
  6. Klient może zrezygnować z zamówienia, o czym powinien poinformować mailem bądź telefonicznie.
  7. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie niezbędnych danych wraz z numerem telefonu, co umożliwi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
  8. W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.
    Warunki realizacji zamówień nietypowych (np. choinek w innych rozmiarach niż dostępne w sklepie) są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie. Zamówienia te realizowane są wyłącznie po wcześniejszej wpłacie całej należnej kwoty na konto.
  9. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień składanych przez osoby, które dokonały zwrotu towaru bez podania przyczyny.
  10. Firma „DAMICH” nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu Klienta przez osoby trzecie.
    Zamówienia są realizowane na terenie całego kraju.

 

FORMY PŁATNOŚCI

  1. Sklep www.damich.pl respektuje następujące formy płatności:
    przelew – płatności dokonuje się za pomocą przelewu na konto bankowe:
    ING BANK ŚLĄSKI Nr 02 1050 1168 1000 0092 3157 3628
  2. Zamówienie zostanie zrealizowane po wpływie należności na konto.
    za pobraniem – zapłata u kuriera, który dostarczy przesyłkę pod wskazany adres.

 

FORMY PRZESYŁKI

  1. Koszt przesłania zamówionego towaru zależą od formy płatności i gabarytów przesyłki.
  2. Koszty przesyłki pokrywa kupujący.
  3. Przy zakupie dwóch choinek do wysokości 1,8m (nie dotyczy choinek na pniu), kupujący za przesyłkę płaci tylko raz, z zastrzeżeniem wysłania pod jeden adres.
  4. Koszty przesyłki przedstawia poniższy cennik:

forma płatności: przelew 18zł za każdą sztukę
forma płatności: pobranie 20zł za każdą sztukę

ODSTĄPIENIA OD UMOWY I WYMIANA TOWARU

  1. Nabywca będący Konsumentem może odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni licząc od daty wydania towaru zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271), poprzez zwrot towaru sprzedawcy w stanie nienaruszonym.
  2. W ciągu 7 dni od daty zakupu istnieje możliwość wymiany choinki na inną.
  3. Warunkiem realizacji prawa odstąpienia lub wymiany jest nieużywanie towaru, dokonanie zwrotu zakupionego towaru wraz z pisemnym oświadczeniem odstąpienia od umowy oraz oryginałem dowodu zakupu.
  4. Kupujący zobowiązany jest do zwrotu towaru Sprzedawcy na własny koszt.
  5. Przed skorzystaniem z prawa odstąpienia lub wymiany Kupujący zobowiązany jest do telefonicznego lub mailowego kontaktu ze Sprzedającym.
  6. Koszty usługi transportowej świadczonej przez przewoźnika pokrywa w tym przypadku Kupujący.
  7. W przypadku skutecznego odstąpienia przez Konsumenta od umowy sprzedaży Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu zapłaconej przez Kupującego kwoty pomniejszonej o koszt wysłania towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  8. Sprzedawca powstrzymuje się ze zwrotem kwoty zakupu towaru do czasu zwrotnego doręczenia przez Kupującego zakupionego towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i oryginałem dowody zakupu.

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego.
  2. Reklamacja uznana odsyłana jest na koszt sklepu, a reklamacja nieuznana na koszt Klienta.
  3. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest doręczenie dowodu sprzedaży.
  4. Zgodnie z art. 561[5] Kodeksu cywilnego w przypadku reklamacji z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej konsument powinien otrzymać odpowiedź na złożoną reklamację w terminie 14 dni.

REKLAMACJA DOSTAWY

  1. Przy odbiorze należy sprawdzić przesyłkę.
    W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy odmówić przyjęcia przesyłki lub w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. W razie stwierdzenia niezgodności należy sporządzić protokół szkody.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Sklep DAMICH zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883) szanuje prawo do prywatności i nie udostępnia danych o użytkownikach osobom trzecim.
  2. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
  3. Aby korzystać z naszych usług, należy podać prawdziwe dane osobowe. W przeciwnym razie, sklep nie jest w stanie zrealizować oferowanych usług.
  4. Sklep nie świadczy usług anonimowym klientom. Wymagane są wyłącznie dane niezbędnych do realizacji zamówienia.
  5. Dane do realizacji zamówienia oraz inne dane kontaktowe podawane są dobrowolnie w momencie aktywacji usługi. Klient ma możliwość wglądu lub zmiany swoich danych w dowolnym momencie.
  6. Formularze zamówień, które wymagają podania pełnych danych adresowych, są umieszczone w bezpiecznym obszarze serwisu i łączenie się z nimi odbywa się za pośrednictwem bezpiecznego połączenia.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy regulamin stanowi część umowy kupna-sprzedaży, której stronami są sklep i zamawiający. Treść regulaminu jest dla stron wiążąca zgodnie z jego brzmieniem w momencie złożenia przez klienta zamówienia.
  2. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna-sprzedaży między sklepem a zamawiającymi będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez Sąd Powszechny miejscowo właściwy dla siedziby sprzedającego.