REGULAMIN SKLEPU
WARUNKI OGÓLNE
- Sklep internetowy, działający pod adresem www.damich.pl, prowadzony jest przez firmę PPHU „DAMICH” S.C. Koziegłówki ul. Lipowa 84 42-350 Koziegłowy NIP: 577-198-11-80
- Przed dokonaniem zakupu każdy Klient powinien zapoznać się z regulaminem korzystania ze sklepu internetowego.
- Sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.damich.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym, podane są w złotówkach i zawierają VAT (są cenami brutto).
- Fotografie są rzeczywistym odzwierciedleniem produkowanych przez naszą firmę choinek.
- Oferta proponowana przez sklep jest zależna od stanu magazynowego firmy.
- Zawartość witryny internetowej sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Zamówienie można składać bezpośrednio przez sklep lub telefonicznie, pod numerem telefonu 516-033-217
- Każde zamówienie musi być potwierdzone przez Klienta po otrzymaniu maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji.
- Zamówienia realizowane są na bieżąco zgodnie z aktualnym stanem magazynowym.
- Wysyłka jest realizowana do 2 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym Klient jest indywidualnie informowany.
- Termin realizacji zamówienia to czas między potwierdzeniem złożonego zamówienia oraz zaksięgowaniem wpłaty na koncie (przy wyborze formy płatności przelewem), a przekazaniem towaru firmie przewozowej.
- Klient może zrezygnować z zamówienia, o czym powinien poinformować mailem bądź telefonicznie.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie niezbędnych danych wraz z numerem telefonu, co umożliwi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
- W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.
Warunki realizacji zamówień nietypowych (np. choinek w innych rozmiarach niż dostępne w sklepie) są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie. Zamówienia te realizowane są wyłącznie po wcześniejszej wpłacie całej należnej kwoty na konto. - Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień składanych przez osoby, które dokonały zwrotu towaru bez podania przyczyny.
- Firma „DAMICH” nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu Klienta przez osoby trzecie.
Zamówienia są realizowane na terenie całego kraju.
FORMY PŁATNOŚCI
- Sklep www.damich.pl respektuje następujące formy płatności:
przelew – płatności dokonuje się za pomocą przelewu na konto bankowe:
ING BANK ŚLĄSKI Nr 02 1050 1168 1000 0092 3157 3628 - Zamówienie zostanie zrealizowane po wpływie należności na konto.
za pobraniem – zapłata u kuriera, który dostarczy przesyłkę pod wskazany adres.
FORMY PRZESYŁKI
- Koszt przesłania zamówionego towaru zależą od formy płatności i gabarytów przesyłki.
- Koszty przesyłki pokrywa kupujący.
- Przy zakupie dwóch choinek do wysokości 1,8m (nie dotyczy choinek na pniu), kupujący za przesyłkę płaci tylko raz, z zastrzeżeniem wysłania pod jeden adres.
- Koszty przesyłki przedstawia poniższy cennik:
forma płatności: przelew 18zł za każdą sztukę
forma płatności: pobranie 20zł za każdą sztukę
ODSTĄPIENIA OD UMOWY I WYMIANA TOWARU
- Nabywca będący Konsumentem może odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni licząc od daty wydania towaru zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271), poprzez zwrot towaru sprzedawcy w stanie nienaruszonym.
- W ciągu 7 dni od daty zakupu istnieje możliwość wymiany choinki na inną.
- Warunkiem realizacji prawa odstąpienia lub wymiany jest nieużywanie towaru, dokonanie zwrotu zakupionego towaru wraz z pisemnym oświadczeniem odstąpienia od umowy oraz oryginałem dowodu zakupu.
- Kupujący zobowiązany jest do zwrotu towaru Sprzedawcy na własny koszt.
- Przed skorzystaniem z prawa odstąpienia lub wymiany Kupujący zobowiązany jest do telefonicznego lub mailowego kontaktu ze Sprzedającym.
- Koszty usługi transportowej świadczonej przez przewoźnika pokrywa w tym przypadku Kupujący.
- W przypadku skutecznego odstąpienia przez Konsumenta od umowy sprzedaży Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu zapłaconej przez Kupującego kwoty pomniejszonej o koszt wysłania towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
- Sprzedawca powstrzymuje się ze zwrotem kwoty zakupu towaru do czasu zwrotnego doręczenia przez Kupującego zakupionego towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i oryginałem dowody zakupu.
REKLAMACJA PRODUKTU
- Reklamacje są rozpatrywane na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego.
- Reklamacja uznana odsyłana jest na koszt sklepu, a reklamacja nieuznana na koszt Klienta.
- Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest doręczenie dowodu sprzedaży.
- Zgodnie z art. 561[5] Kodeksu cywilnego w przypadku reklamacji z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej konsument powinien otrzymać odpowiedź na złożoną reklamację w terminie 14 dni.
REKLAMACJA DOSTAWY
- Przy odbiorze należy sprawdzić przesyłkę.
W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy odmówić przyjęcia przesyłki lub w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. W razie stwierdzenia niezgodności należy sporządzić protokół szkody.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Sklep DAMICH zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883) szanuje prawo do prywatności i nie udostępnia danych o użytkownikach osobom trzecim.
- Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
- Aby korzystać z naszych usług, należy podać prawdziwe dane osobowe. W przeciwnym razie, sklep nie jest w stanie zrealizować oferowanych usług.
- Sklep nie świadczy usług anonimowym klientom. Wymagane są wyłącznie dane niezbędnych do realizacji zamówienia.
- Dane do realizacji zamówienia oraz inne dane kontaktowe podawane są dobrowolnie w momencie aktywacji usługi. Klient ma możliwość wglądu lub zmiany swoich danych w dowolnym momencie.
- Formularze zamówień, które wymagają podania pełnych danych adresowych, są umieszczone w bezpiecznym obszarze serwisu i łączenie się z nimi odbywa się za pośrednictwem bezpiecznego połączenia.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy regulamin stanowi część umowy kupna-sprzedaży, której stronami są sklep i zamawiający. Treść regulaminu jest dla stron wiążąca zgodnie z jego brzmieniem w momencie złożenia przez klienta zamówienia.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna-sprzedaży między sklepem a zamawiającymi będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez Sąd Powszechny miejscowo właściwy dla siedziby sprzedającego.